dr Paweł Gregorczyk
Numer ORCID
Adres e-mail
Doktor nauk humanistycznych.
2016 doktorat dyscyplina naukowa: językoznawstwo; tytuł rozprawy doktorskiej: Współczesny obraz mediów regionalnych na przykładzie województwa śląskiego.
2009 magister; ukończony kierunek studiów: dziennikarstwo i komunikacja społeczna; tytuł pracy magisterskiej: „Telewizja Silesia – nowy gracz na rynku mediów regionalnych”.
Zainteresowania naukowe
• Marketing
• Promocja
• Komunikacja wizerunkowa
• Zarządzanie komunikacją kryzysową
• Social media
• PR
• Dziennikarstwo
Dorobek naukowy
-
Challenges in managing the image communication of uniformed services based on selected examples (International Journal of New Economics and Social Sciences, w przygotowaniu)
-
„Ile jest regionalności w mediach regionalnych”
(Graszewicz.com - Media. Komunikacja. Kultura, Wrocław 2017) -
„Media regionalne w województwie śląskim”
Dziennikarstwo i media Tom 5, Media zmieniającego się świata, pod red. I. Borkowskiego, Wrocław: 2014. -
„Media regionalne – jak je definiować?”
Teorie komunikacji i mediów Vol. 6, pod red. M. Graszewicza, Wrocław: 2013 -
„Death metal – motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej”
Media wobec śmierci, pod red. K. Kwasik, J. Jaroszyński, G. Łęcicki, Warszawa 2012. -
„Specyfika komunikacji tekstowej w grze Call of Duty: Modern Warfare 2”
Teorie komunikacji i mediów pod red. M. Graszewicza, Wrocław 2012 -
„Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych” (Teorie komunikacji i mediów 4, pod red. M. Graszewicza i J. Jastrzębskiego, Wrocław 2011)
Teorie komunikacji i mediów 4, pod red. M. Graszewicza i J. Jastrzębskiego, Wrocław 2011 -
„Telewizja Silesia – nowy gracz na rynku mediów regionalnych”
Teorie komunikacji i mediów 3, pod red. M. Graszewicza i J. Jastrzębskiego, Wrocław 2010 -
tytuł referatu: Telewizja Silesia – nowy gracz na rynku mediów regionalnych
Konferencja Teorie Komunikacji i Mediów 3 organizowana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Instytut Filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, termin: 16-18 listopada 2009 r., Lądek Zdrój, -
tytuł referatu: Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych
Konferencja Teorie Komunikacji i Mediów 4 organizowana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Instytut Filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, termin: 15-17 listopada 2010 r., Stara Morawa -
tytuł referatu: Death metal – motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej
I Międzynarodowa Konferencja z cyklu Warszawskie Dni Medialne pt. Śmierć w mediach organizowana przez Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. Bolesława Prusa oraz Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, termin: 6-7 kwietnia 2011 r., Warszawa, -
tytuł referatu: Specyfika komunikacji tekstowej w grze Call of Duty: Modern Warfare 2
Konferencja Teorie Komunikacji i Mediów 5 organizowana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Instytut Filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, termin: 14-16 listopada 2011 r., Stara Morawa, -
tytuł referatu: Media regionalne – jak je definiować?
Konferencja Teorie Komunikacji i Mediów 6 organizowana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Instytut Filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, termin: 12-14 listopada 2012 r., Stara Morawa,
Dorobek dydaktyczny
-
Media lokalne i środowiskowe na kierunku: dziennikarstwo (Uniwersytet Wrocławski)
-
Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych na kierunku: zarządzanie (Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania)
-
Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych na kierunku: zarządzanie (Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania)
-
Podstawy mediów społecznościowych na kierunku: zarządzanie (Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania)
-
wykłady oraz ćwiczenia z zakresu zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych (WSEiZ)
-
wykłady oraz ćwiczenia z zakresu podstaw mediów społecznościowych (WSEiZ)
-
wykłady oraz ćwiczenia z zakresu tworzenia treści w mediach społecznościowych (WSEiZ)
-
ćwiczenia z zakresu mediów lokalnych i środowiskowych (Uniwersytet Wrocławski)
-
wykłady oraz ćwiczenia z zakresu komunikacji i negocjacji (Politechnika Śląska – studia podyplomowe)
Dorobek organizacyjny
-
Adiunkt – Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Pozostałe osiągnięcia
Manager ds. komunikacji marki – Aluprof
Ambasador marki Aluprof 2023